-
Kuchynské náradie a pomôckyOdporúčame
-
VarenieOdporúčame
-
StolovanieOdporúčame
-
Vonkajšie aktivityOdporúčame

Klubové body
- Získam Klubové body aj z nákupu zlacneného tovaru?
Áno. Klubové body získate z nákupu akéhokoľvek tovaru TESOCMA, teda zlacneného aj nezlacneného. Jediný prípad, kedy Klubové body nezískate, je nákup darčekového poukazu.
- Majú Klubové body nejakú obmedzenú platnosť?
Áno. Klubové body stratia platnosť po 2 rokoch od ich nadobudnutia. Aktuálny stav Klubových bodov si môžu registrovaní členovia overiť vo svojom účte na www.tescomaklub.sk.
- Ako uplatním nazbierané body?
Člen klubu môže uplatniť akékoľvek množstvo klubových bodov až do výšky svojho bodového konta a do výšky daného nákupu. Čerpanie bodov sa vykonáva v priebehu dokončenia objednávky na eshope, resp. uskutočnenia nákupu pri pokladni v predajni.
a/ uplatnenie bodov – www.eshop.tescoma.sk
Člen vidí svoj aktuálny bodový stav a môže sa rozhodnúť, koľko bodov zo svojho konta chce uplatniť. Uplatnené body sú v objednávke premietnuté (označené) ako zľava. K úbytku na bodovom konte dôjde v okamihu dokončenia objednávky.
b/ uplatnenie bodov - predajné centrá
O aktuálnom bodovom stave informuje zákazníka obsluhujúci personál v Predajnom centre. Následne sa člen môže rozhodnúť, koľko bodov zo svojho konta chce uplatniť. Pre uplatnenie bodov v predajnom centre je zákazník povinný nahlásiť obsluhe 3-miestny bezpečnostný kód, ktorý sa nachádza na každej plastovej karte, resp. na elektronicky vygenerovanej karte klubu. Uplatnené body sú na pokladničnom doklade označené ako zľava. K úbytku na bodovom konte dôjde v okamihu vyhotovenia pokladničného bloku.
- Včera som vykonal/a nákup, ale pripísané body zaň na svojom účte nikde nevidím. Kde sa stala chyba?
Nejedná sa o žiadnu chybu, pripísanie bodov na účet za Vaše nákupy trvá 1-2 dni
Komentáre
Pre možnosť pridávania komentárov je treba sa prihlásiť/zaregistrovať.
Zaregistrovať sa