Klubové body

 

  • Získam Klubové body aj z nákupu zlacneného tovaru?

Áno. Klubové body získate z nákupu akéhokoľvek tovaru TESOCMA, teda zlacneného aj nezlacneného. Jediný prípad, kedy Klubové body nezískate, je nákup darčekového poukazu.

 

  • Majú Klubové body nejakú obmedzenú platnosť?

Áno. Klubové body stratia platnosť po 2 rokoch od ich nadobudnutia. Aktuálny stav Klubových bodov si môžu registrovaní členovia overiť vo svojom účte na www.tescomaklub.sk.

 

  • Ako uplatním nazbierané body?

Člen klubu môže uplatniť akékoľvek množstvo klubových bodov až do výšky svojho bodového konta a do výšky daného nákupu. Čerpanie bodov sa vykonáva v priebehu dokončenia objednávky na eshope, resp. uskutočnenia nákupu pri pokladni v predajni.

a/ uplatnenie bodov – www.eshop.tescoma.sk

Člen vidí svoj aktuálny bodový stav a môže sa rozhodnúť, koľko bodov zo svojho konta chce uplatniť. Uplatnené body sú v objednávke premietnuté (označené) ako zľava. K úbytku na bodovom konte dôjde v okamihu dokončenia objednávky.

b/ uplatnenie bodov - predajné centrá

O aktuálnom bodovom stave informuje zákazníka obsluhujúci personál v Predajnom centre. Následne sa člen môže rozhodnúť, koľko bodov zo svojho konta chce uplatniť. Pre uplatnenie bodov v predajnom centre je zákazník povinný nahlásiť obsluhe 3-miestny bezpečnostný kód, ktorý sa nachádza na každej plastovej karte, resp. na elektronicky vygenerovanej karte klubu. Uplatnené body sú na pokladničnom doklade označené ako zľava. K úbytku na bodovom konte dôjde v okamihu vyhotovenia pokladničného bloku.

 

  • Včera som vykonal/a nákup, ale pripísané body zaň na svojom účte nikde nevidím. Kde sa stala chyba?

Nejedná sa o žiadnu chybu, pripísanie bodov na účet za Vaše nákupy trvá 1-2 dni

 

Komentáre

Pre možnosť pridávania komentárov je treba sa prihlásiť/zaregistrovať.

Zaregistrovať sa