Internetový obchod TESCOMA je opäť najlepší, ďakujeme!

Dátum zverejnenia 31.3.2017

Máme radosť! A tento rok dvojnásobnú. Značkový eshop TESCOMA obhájil prvenstvo z minulého roka a opäť vyhral prestížnu Cenu kvality v súťaži ShopRoku v kategórii KUCHYNE. Na čo sme ale hrdí ešte viac, že tescoma si na slávnostnom odovzdávaní cien v bratislavskom KORZE odniesla premiérovo aj cenu v kategóriíBÝVANIE A DESIGN, v ktorej vyšla ako absolútny víťaz z troch podkategórií KÚPELŇA, KUCHYŇA, BYTOVÝ TEXTIL A DOPLNKY.

„Rok 2016 sa v Tescome niesol v duchu veľkých zmien. Na jeseň sme spustili úplne novú verziu eshopu, ktorej predchádzali dlhé mesiace príprav. Som rád, že zákazníci na tieto zmeny reagovali veľmi pozitívne a nové stránky sa tešia veľkej obľube, nakoľko nakupovanie je pohodlnejšie, jednoduchšie a tiež zábavnejšie. Rovnako veľkou „rekonštrukciou“ prešli aj interné logistické procesy, ktoré síce zákazníci nevidia, ale veríme, že ich pocítia v kvalite balenia a rýchlosti doručených zásielok. Cena shoproku je obrovská odmena pre celý náš tím, ďakujme všetkým,“ uviedol Marek Michálek, manažér online marketingu TESCOMY.

Heureka.sk ocenila najkvalitnejšie, najpopulárnejšie a najzaujímavejšie eshopy českého internetu za uplynulý rok vo štvrtok 30. marca 2017 na galavečere v bratislavskom Korze. Siedmy ročník súťaže ponúkal napínavý súboj medzi poprednými online obchodmi, o ktorých umiestnení rozhodli ako zákazníci, tak aj odborná porota.

 

ShopRoku

Hlasovanie usporiadatelia rozdelili do troch sekcií: Cena Heureky, Cena popularity, založená na hlasoch verejnosti, a Cena kvality, o ktorej rozhodujú výhradne zákazníci. V poslednej z nich zvíťazil v kategóriách Bývanie a design a Kuchyne práve Značkový eshop TESCOMA, ktorý obhájil svoje premiérové víťazstvo z minulého roka.

O súťaži

Cenu kvality Heureka udeľuje na základe hodnotenia skutočných zákazníkov, ktorí nakúpili v roku 2016 v obchodoch zapojených do služby „Overené zákazníkmi“.

Kompletné pravidlá a výsledky hlasovania nájdete na stránkach súťaže www.shoproku.sk.

 

Komentáre

Pre možnosť pridávania komentárov je treba sa prihlásiť/zaregistrovať.

Zaregistrovať sa